Rozpoczynamy kolejną kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego

Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków to propozycja SuperDrob S.A., skierowana do bardziej wymagających konsumentów, wprowadzona na polski rynek jesienią ub.r.

Na sklepowe półki trafił asortyment świeżego mięsa z Kurczaka Sielskiego, gotowe dania do piekarnika, między innymi Kurczak Sielski z jabłkami oraz Sielskie roladki ze śliwką i boczkiem, a także asortyment wędlin Sielskich.

– Kurczak Sielski stanowi naszą odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i wysokiej jakości – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Kolejna odsłona kampanii skupia się na najważniejszych cechach Sielskiego, który pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak, jest karmiony paszą roślinną bez surowców GMO i smakuje wyjątkowo – dodaje.

 

 

Wiosenna kampania Kurczaka Sielskiego stanowi kontynuację działań reklamowych prowadzonych od października do grudnia 2018 roku. W tej odsłonie zaprezentowany zostanie również asortyment gotowych dań do piekarnika, jako wygodne rozwiązanie dla wymagających konsumentów.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House.

SuperDrob S.A. jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, z rocznymi przychodami ok. 1,5 mld zł. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne –  głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. SuperDrob S.A. jest obecny na rynku od 25 lat i zatrudnia blisko 3000 osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz w Lublinie.

Od 2017 r. SuperDrob S.A. współpracuje z tajlandzkim Charoen Pokphand Foods (CPF) – światowym liderem w branży rolno-spożywczej (obrót roczny: 17 mld USD). Partnerstwo z CPF pozwala na aktywne uczestnictwo w konsolidacji polskiego rynku mięsnego, spożywczego i paszowego.