Kurczak Sielski w ramach wiosennej kampanii pojawi się w „Doradcy Smaku” TVN

Kampania rozpoczęła się od 2 marca br. na ogólnopolskich antenach TVN, TVP i Polsat, a także w kanałach tematycznych tych stacji. Spoty w dwóch wersjach (8’’ i 15’’) będą prezentowane przez pięć kolejnych tygodni.

Uzupełnieniem rozpoczętej kampanii telewizyjnej będzie seria materiałów, emitowana m.in. przy treściach kulinarnych w popularnych internetowych serwisach wideo. Spoty w wersjach 30’’ i 6’’, utrzymane w ciepłym, rodzinnym klimacie, podkreślają naturalne walory Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Będą emitowane m.in. w serwisie YouTube. Dodatkowo, w sieci pojawią się krótkie formy video (w serwisie YouTube) oraz banery promujące Sielskie produkty pod hasłem #SIELSKIEZYCIE.

W pierwszej w tym roku kampanii telewizyjnej kładziemy nacisk na naturalne pochodzenie i wyjątkowe walory smakowe produktów na bazie Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Szczególną uwagę kierujemy na flagowe produkty linii – tuszkę i elementy kurczaka oraz ich różnorodne zastosowanie w kuchni.

Nowością kampanii jest billboard sponsorski. Dzięki wyjątkowej stylizacji i zastosowanej kolorystyce, produkt ma szansę wyróżnić się w bloku reklamowym, a tym samym wzmacniać świadomość marki Kurczak Sielski wśród odbiorców.

Dania z Kurczaka Sielskiego w „Doradcy Smaku” TVN

W ramach działań zasięgowych Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków pojawi się w programie kulinarnym „Doradca Smaku”, emitowanym na głównej antenie TVN. Premiera 1 odcinka z udziałem SuperDrob odbyła się 5 marca br., emisja tuż przed kolejnym odcinkiem popularnego serialu „Na Wspólnej

Kurczak Sielski będzie obecny w siedmiu odcinkach programu, emitowanych w marcu i kwietniu br. Będzie to okazja do zaprezentowania przez Roberta Sowę cenionych przez niego i innych szefów kuchni walorów Kurczaka Sielskiego, takich jak zwarta struktura mięsa oraz jego smak czy aromat, wzbogaconych dodatkowo, dzięki stosowanym w programie przyprawom Prymat.

Pragniemy dostarczać konsumentom zdrowe i smaczne mięso, ale również inspiracje, które wzbogacają ich doświadczenia kulinarne. W naszych badaniach niejednokrotnie pytaliśmy Polaków o ich preferencje dotyczące dań z kurczaka. Postanowiliśmy wykorzystać tę wiedzę, by poszerzyć ich zainteresowania o mniej oczywiste propozycje na bazie Kurczaka Sielskiego – tłumaczy Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację i produkcję materiałów odpowiada GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.