Food Tweetup
Tweetup
Zależy nam, by spotkali się razem dziennikarze, analitycy rynku, liderzy społeczno-polityczni, a także obserwatorzy branży i przedsiębiorcy aktywni na Twitterze.
SuperDrob S.A. jest twórcą tweetupu dla branży spożywczej. 16 maja odbyło się drugie spotkanie.
Ryszard Waśniewski, członek zarządu ds. operacyjnych SuperDrob zaprezentował wyzwania naszej firmy i branży.
Dlaczego organizujemy Tweetup?
- Dojrzały biznes wychodzi poza gabinety. Prowadzenie przedsiębiorstwa nie odbywa się w próżni. Biznes słucha nastrojów społecznych, trendów i obserwuje nowe wyzwania.
- Branża spożywcza i agro generuje miliardowe obroty. Dostarcza na nasze stoły tysiące produktów. Tworzy cały ekosystem zależności między różnymi podmiotami. Coraz więcej z nas, dzieli się swoimi opiniami również w internecie. Na Twitterze. Dlatego od czasu do czasu chcemy się spotkać razem.
- Warto pobyć trochę razem, napić się kawy, pogadać. Wiele konferencji, wydarzeń, debat – opiera się głównie na długich prezentacjach i wykładach. My stawiamy na krótki wstęp i dobre kuluary. Uprawianie networkingu.
#tweetup #zywnoscPL #agro #food #fmcg #SuperDrob #hubhubwarsaw #warsaw #poultry