Dania convenience SuperDrob

Wygodne żywienie w świecie pełnym pośpiechu to jeden z trendów, które na polskim rynku zaczynają być coraz lepiej widoczne.

SuperDrob już od lat jest liderem w segmencie produktów convenience, czyli dań gotowych, które są głęboko mrożone lub schłodzone. Mamy ogromne know-how i doświadczenie zdobyte w trakcie wieloletniej współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Dzięki temu wiemy, na co jest największe zapotrzebowanie w krajach Europy Zachodniej i jak kreować nowe trendy w tym obszarze.

Potrafimy zrobić „kurczaka na 500 sposobów” i daje nam to niemal nieograniczone możliwości dostosowania oferty do potrzeb klienta. Przykładem wprowadzenia w życie takich rozwiązań jest chociażby produkcja elementów kurczaka w panierach pełnoziarnistych, z płatkami owsianymi, amarantusem, siemieniem lnianym i nasionami chia (nasz popularny produkt na rynku francuskim). Dla jednego z brytyjskich kontrahentów stworzyliśmy produkt, który jest sprzedawany pod marką Disney Kitchen. Nie jest on poddawany wstępnemu smażeniu, a w domu przeznaczony jest tylko do opiekania, co znacznie redukuje zawartość tłuszczu. Dodatkowo cały skład jest dostosowany do restrykcyjnych wymagań odbiorców.

Jesteśmy producentem, który wykonuje zamówienia dla dużych sieci handlowych i marek własnych. Na rynku polskim nasza oferta pod brandem SuperDrob w segmencie convenience nie jest rozbudowana, ale edukujemy kontrahentów i pokazujemy im szeroki wachlarz naszych możliwości. Chcemy w tym segmencie kreować trendy i nie tylko odpowiadać na zapotrzebowanie rynku, ale też pokazywać, na co pozwalają nowe technologie. Udowadniamy, że produkty mrożone i chłodzone nie odbiegają jakością od dań świeżych. Sam proces mrożenia sprawia, że nie trzeba poszerzać etykiety o dodatkowe składniki i konserwanty, ponieważ w temperaturze poniżej -18 stopni Celsjusza nie rozwijają się bakterie, wirusy oraz nie zachodzą procesy gnilne. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i trendy prozdrowotne.
Produkty convenience SuperDrob w Polsce można znaleźć pod markami własnymi: Lidl, Carrefour, Auchan, Dino, Polo Market.

Potrafimy zrobić „kurczaka na 500 sposobów”