Powracamy z nową, wiosenną kampanią reklamową.
Powracamy z nową, wiosenną kampanią reklamową. Linia produktów premium pod marką Kurczak Sielski będzie promowana w głównych stacjach TV oraz serwisach wideo pod hasłem „Naturalnie. Na prostych zasadach”.
Dania z Kurczaka Sielskiego pojawią się w najnowszych odcinkach programu kulinarnego „Doradca Smaku”, emitowanego na głównej antenie TVN.
W pierwszej w tym roku kampanii telewizyjnej, SuperDrob kładzie nacisk na naturalne pochodzenie i wyjątkowe walory smakowe produktów na bazie Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Szczególna uwaga skierowana jest na flagowe produkty linii – tuszkę i elementy kurczaka oraz ich różnorodne zastosowanie w kuchni.
Dania z Kurczaka Sielskiego w „Doradcy Smaku” TVN
W ramach działań zasięgowych Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków pojawi się w programie kulinarnym „Doradca Smaku”, emitowanym na głównej antenie TVN. Premiera 1 odcinka z udziałem SuperDrob już 5 marca br., emisja tuż przed kolejnym odcinkiem popularnego serialu „Na Wspólnej”.
Kurczak Sielski będzie obecny w siedmiu odcinkach programu, emitowanych w marcu i kwietniu br. Będzie to okazja do zaprezentowania przez Roberta Sowę cenionych przez niego i innych szefów kuchni walorów Kurczaka Sielskiego, takich jak zwarta struktura mięsa oraz jego smak czy aromat, wzbogaconych dodatkowo, dzięki stosowanym w programie przyprawom Prymat.
– Pragniemy dostarczać konsumentom zdrowe i smaczne mięso, ale również inspiracje, które wzbogacają ich doświadczenia kulinarne. W naszych badaniach niejednokrotnie pytaliśmy Polaków o ich preferencje dotyczące dań z kurczaka. Postanowiliśmy wykorzystać tę wiedzę, by poszerzyć ich zainteresowania o mniej oczywiste propozycje na bazie Kurczaka Sielskiego – tłumaczy Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A.
www.kurczaksielski.pl
Zobacz program Doradca Smaku:
Stripsy z Kurczaka Sielskiego z sosem curry – pobierz przepis