Food Tweetup

06.12.2019
Podziel się

Świąteczny Food Tweetup

 

Już ostatni raz w tym roku w Warszawie odbyło się spotkanie dla osób, których łączy temat sektora spożywczego oraz platformy społecznościowej, jaką jest Twitter.

W Polsce Twitter kojarzy przede wszystkim z zaciętymi dyskusjami politycznymi oraz sportem. Okazuje się jednak, iż ten obraz nie jest do końca prawdziwy. Na Twitterze znajduje się spora reprezentacja osób (dziennikarze, analitycy rynku, liderzy społeczno-polityczni, managerowie i przedsiębiorcy), które są związane z szeroko pojętym sektorem spożywczym. To dla nich co kwartał odbywa się spotkanie Food Tweetup.

Polska branża spożywcza generuje około 270 mld zł rocznie.

Po dwóch udanych edycjach firma SuperDrob, producent m.in. Kurczaka Sielskiego, poszła za ciosem, organizując ostatnią w tym roku odsłonę tego wydarzenia. Środowe spotkanie miało zarówno wymiar networkingowy, jak i bardziej merytoryczny. Grzegorz Rykaczewski – analityk sektora rolno spożywczego z Santander Bank Polska – opowiedział o 5 trendach rolno-spożywczych w mijającym roku. Z kolei Franciszek Niemyski, trener biznesowy podzielił się swoimi radami w  zakresie nawyków skutecznego networkingu. Po części oficjalnej odbyła się część kuluarowa.

 Tworząc Food Tweetup naszej firmie przyświecał pomysł budowania interdyscyplinarnego miejsca – forum do wymiany myśli przez aktorów i obserwatorów rynku rolno-spożywczego oraz FMCG. Żywność jest jednym z ważniejszych tematów cywilizacyjnych. Wymaga wielowymiarowej analizy i nowych rozwiązań np. w zakresie lepszych produktów, zrównoważonego rozwoju firm, CSR-u czy dobrostanu zwierząt. Poza tym, formuła komunikacji Twittera doskonale koresponduje z charakterem tego wydarzenia: krótkie i merytoryczne prezentacje połączone z dobrymi kuluarami – wyznaje Łukasz Zając – PR Manager w firmie SuperDrob.

Z uwagi na rosnące zainteresowanie edycjami Food Tweetup, firma SuperDrob zamierza kontynuować organizację tego typu wydarzeń także w 2020 roku.

Wkrótce pojawi się fotorelacja.

Informacji dla mediów udziela Łukasz Zając, twórca Food Tweetup. Tel. 603 120 000

 

Podziel się
Visit Us On TwitterVisit Us On Linkedin