4. EDYCJA FOOD TWEETUP ZA NAMI

„Trendy konsumenckie i zamienniki białka” były tematem ostatniego spotkania specjalistów z branży rolno-spożywczej, które odbyło się 2 września w Warszawie. Jak w poprzednich edycjach, tak i tym razem firma SuperDrob zaprosiła na wydarzenie cenionych ekspertów, dziennikarzy i analityków związanych z  sektorem spożywczym.

SuperDrob chce tworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz integrować ze sobą środowiska, które kreują trendy spożywcze. Formuła została utrzymana w dotychczasowej formie, czyli część oficjalna z prelekcjami oraz część kuluarowa o charakterze networkingu.

Niezmienny pozostaje również fakt, że Tweetup od swoich „narodzin” w 2019 roku utrzymuje status prestiżowego miejsca spotkań. To wydarzenie jedyne w swoim rodzaju, a każda edycja jest niepowtarzalna. Aktualne tematy, nowości branżowe, świeże poglądy, nowi uczestnicy i wyjątkowe prelekcje. Wszystko w jednym miejscu.

Tym razem za prelekcje było odpowiedzialnych dwoje ekspertów – Ola Lazar (współzałożycielka akceleratora Food Foward i twórca startupów) oraz Michał Koncewicz (CEO Rośleko). Ola Lazar omówiła rynek trendów w produkcji zamienników białka, natomiast Michał Koncewicz przedstawił kilka spostrzeżeń dotyczących zachowania konsumentów w okresie pandemii.

Partnerami wydarzenia były firmy: CPF Poland, serwis o-kurczaki.pl oraz Food Brokers.

*Twitter jako medium społecznościowe jest doskonałym źródłem najważniejszych informacji z różnych branży. W tym z przemysłu spożywczego. To nie tylko obszar związany z polityką, ale także rolnictwem i szeroko pojętą branżą spożywczą. W tym miejscu, choć wirtualnie możemy prowadzić merytoryczne, wartościowe i nierzadko inspirujące dyskusje. Dlatego też na gruncie tego medium powstało wydarzenie, jakim jest Tweetup, gdzie spotkania zmieniają swój wymiar. Ze świata „zza ekranu” przenosimy się do rzeczywistego i rozmów tzw. „face to face”.