Kampania reklamowa Kurczaka Sielskiego

SuperDrob S.A., jeden z czołowych polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową. Do końca roku w mediach promowana będzie nowa propozycja firmy w segmencie premium – Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków. Działania obejmą główne stacje telewizyjne, serwisy internetowe oraz nośniki zewnętrzne w ośmiu największych miastach Polski.

 

Kurczak Sielski to propozycja SuperDrob, skierowana do bardziej wymagających konsumentów. Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest karmiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości.

Naszą ambicją jako producenta drobiu, jest oferowanie konsumentom żywności coraz lepszej jakości, odpowiadającej ich rosnącym oczekiwaniom. Stąd decyzja o budowie nowej, silnej marki, zdolnej zjednać sobie sympatię i uznanie wymagającego konsumenta – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Jest to część szerszej strategii SuperDrob, w ramach której dywersyfikujemy portfolio produktów, rozbudowujemy sieć dystrybucji i wchodzimy w nowe segmenty rynku – dodaje.

Odwiedź stronę internetową Kurczaka Sielskiego, dowiedz się więcej: www.kurczaksielski.pl

 

 

SuperDrob S.A. jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, z rocznymi przychodami przekraczającymi 1 mld zł. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne –  głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. SuperDrob S.A. jest obecny na rynku od 25 lat i zatrudnia blisko 2500 osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz
w Lublinie.

Od 2017 r. SuperDrob S.A. współpracuje z Charoen Pokphand Foods (CPF) – światowym liderem w branży rolno-spożywczej. Partnerstwo z CPF pozwala na aktywne uczestnictwo w konsolidacji polskiego rynku mięsnego i paszowego.