Z radością ogłaszamy powstanie marki parasolowej LipCo Foods
DLACZEGO MARKA PARASOLOWA?
Wywodzimy się z firmy SuperDrob, która na przestrzeni 30 lat urosła do Grupy Kapitałowej. Jesteśmy liderem na rynku, który posiada w swoim portfolio m.in. marki produktowe, jak np. Kurczak Sielski, ale również spółki, do których zaliczymy m.in. Avet, Łukpasz, StoFarm czy SuperTrans. Dodatkowo, od kilku lat rozwijamy Grupę CPF Poland, w ramach której funkcjonują m.in. CPF Culinar, Food Port, Pet Republic, PlantTec, czy Well Well.
Jesteśmy dumni, że SuperDrob jest pionierem rynku drobiowego i dynamicznie się rozwija. Jednocześnie chcielibyśmy jasno zakomunikować, w Polsce i na świecie, że właśnie powstała marka multifoodowa, pod którą skupione są inne duże marki wyspecjalizowane w konkretnych segmentach, takich jak: drób, dania gotowe, ryby i owoce morza, produkty plant based, napoje, paniery i mieszanki funkcjonalne, a w przyszłości wiele innych, bo wciąż się rozwijamy.
Nasza organizacja to nie tylko zbiór wielu spółek, ale zintegrowane struktury, które wzajemnie się wspierają i tworzą synergiczne relacje. Ten nowoczesny sposób zarządzania umożliwia nam elastyczne dostosowanie się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego i skoncentrowanie się na efektywnym działaniu w każdym z naszych strategicznych obszarów. Siła marek parasolowych pozwala efektywniej wprowadzać nowe produkty, a także utrzymywać obecne.
Dzięki marce parasolowej LipCo Foods będzie nam łatwiej budować rozpoznawalność na rynku krajowym i międzynarodowym, oferując zróżnicowane produkty.
Jest to odzwierciedlenie naszej WIZJI.
NASZA WIZJA
„Pragniemy rozwijać polską, multifoodową grupę, która nakarmi świat w sposób zrównoważony”.

NADCHODZĄCE ZMIANY W 2023
W nadchodzącym roku czeka nas szereg zmian związanych z wprowadzeniem marki parasolowej. Zarówno na poziomie wdrażanego już nowego sposobu zarządzania, komunikacji, jak i wyglądu w naszych zakładach. O wszystkim będziemy na bieżąco Was informować.